REGULAMIN CZEKU HOTELOWEGO

Drukuj

 

Regulamin Eurosystem-hotels

Zasady wypełniania i realizacji czeków hotelowych Eurosystem-hotels w hotelach, Pensjonatach, SPA, Agroturystyce

Czek hotelowy Eurosystem-hotels

§1

Czek hotelowy Eurosystem-hotels jest dokumentem imiennym, uprawniającym maksymalnie dwie osoby do skorzystania z darmowych noclegów lub ulgowego pobytu z wyżywieniem w Obiektach zamieszczonych w Katalogu Hoteli.

§2

Maksymalna liczba bezpłatnych noclegów lub dni ulgowego pobytu z wyżywieniem, do których upoważnia czek hotelowy Eurosystem-hotels, wymieniona jest na blankiecie czeku w polu "Liczba noclegów".

§3

Czeki hotelowe Eurosystem-hotels - można łączyć i tym samym przedłużać pobyt.

§4

Posiadacz czeku hotelowego Eurosystem-hotels, zwany dalej Konsumentem, może wykorzystać czek hotelowy tylko jeden raz i tylko w jednym, samodzielnie wybranym Obiekcie. Obiekt zobowiązany jest do zatrzymania czeku hotelowego w momencie przybycia Konsumenta.

§5

Czek hotelowy Eurosystem-hotels jest opatrzony zabezpieczeniem i zawiera komputerowo wypełnione pola: Nr czeku, Liczba noclegów, ważność czeku. Konsument wypełnia samodzielnie, długopisem, drukowanymi literami pola: Imię i Nazwisko, Adres zamieszkania. Zobowiązany jest także do podpisania czeku w polu „Podpis posiadacza czeku”.

· Dane wpisane na czeku muszą być zgodne z dokumentem potwierdzającym tożsamość Konsumenta , który zamierza go przedstawić hotelowi.

· Poprzez wpisanie swoich danych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. Ustaw z 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przez EURO-SYSTEM w celach reklamowych i marketingowych.

· EURO-SYSTEM informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto każdemu użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

§6

Czek hotelowy Eurosystem-hotels jest nieważny, jeżeli został uszkodzony w sposób uniemożliwiający stwierdzenie jego wiarygodności , został wypełniony przez Konsumenta w sposób niezgodny z zasadami określonymi w punkcie 5 lub Konsument nie podpisał go w polu „Podpis posiadacza czeku”.

§7

W przypadku zagubienia lub zniszczenia czeku hotelowego Eurosystem-hotels przez Konsumenta, duplikaty nie są wydawane.

Prawa i obowiązki Obiektów

§1

1.Obiekty zobowiązane są do przyjmowania Konsumentów na warunkach niniejszego Regulaminu.

2.Obiekty zapewniają Konsumentom minimum 2 posiłki dziennie przez cały okres pobytu.

3.W przypadku braku wolnych miejsc w terminie proponowanym przez Konsumenta, także w wyznaczonym przez Obiekt okresie przyjmowania Konsumentów, Obiekty mają prawo odmówić przyjęcia rezerwacji.

4.Obiekty mogą odmówić obsługi Konsumenta lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Konsument nie dostosował się do zasad określonych w tym Regulaminie lub naruszył regulamin obowiązujący w Obiekcie.

Prawa i obowiązki Konsumenta

§1

1.Konsument przed przybyciem do Obiektu, zobowiązany jest do bezpośredniego i samodzielnego skontaktowania się z wybranym Obiektem, dokonania rezerwacji i potwierdzenia aktualności stawek obowiązujących Konsumentów w Obiekcie dla posiadaczy czeków hotelowych Eurosystem-hotels

2.Konsument zobowiązany jest do samodzielnego wyboru terminu i ustalenia długości pobytu w Obiekcie, a także do przekazania tych informacji personelowi Obiektu w momencie dokonywania rezerwacji.

3.Warunkiem obsługi Konsumenta przez Obiekt jest opłacenie przez Konsumenta stawek obowiązujących w Obiekcie w okresie pobytu Konsumenta. Stawki należy opłacić z góry, w ilości równej liczbie planowanych noclegów każdej osoby dorosłej. Stawki wymienione są w ofercie Obiektu w Katalogu Hoteli,

4. Konsument podpisując czek hotelowy ,deklaruje zapoznanie się z regulaminem Eurosystem-hotels

www.eurosystemhotels.pl

5.Konsument zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt dojazdu do Obiektu i powrotu.

6.Konsument korzystający z dodatkowych płatnych usług oferowanych przez Obiekt, takich jak: obiekty sportowe, telefon, dostawki łóżka, parking itp., jest zobowiązany opłacać je zgodnie z cennikiem obowiązującym w Obiekcie, w terminach zgodnych z regulaminem Obiektu lub uzgodnionych indywidualnie z Obiektem.

Katalog Hoteli

§1

Katalog Hoteli zawierający listę wszystkich Obiektów, które zobowiązane są do obsługi Konsumentów, znajduje się pod internetowym adresem www.eurosystemhotels.pl i zawiera m.in. następujące informacje o każdym Obiekcie:

1.Okresy, w których Obiekt przyjmuje Konsumentów.

2.Dzienną liczbę i rodzaj posiłków podawanych Konsumentom przez Obiekt.

3.Wysokość stawek obowiązujących Konsumentów w Obiekcie dla posiadaczy czeków hotelowych Eurosystem-hotels

4.Dla Obiektów oferujących bezpłatne noclegi są to obowiązkowe stawki żywieniowe, które są stawkami dziennymi dla jednej dorosłej osoby i obejmują deklarowane przez Obiekt posiłki wraz ze standardową obsługą hotelową.

5.Dla Obiektów oferujących ulgowy pobyt z wyżywieniem są to stawki dzienne, które są stawkami dla jednej dorosłej osoby z uwzględnionym rabatem, obejmujące zakwaterowanie, deklarowane przez Obiekt posiłki i standardową obsługę hotelową.